Citymarketing Tilburg heeft als doel zoveel mogelijk bezoekers naar Tilburg te trekken. Echter wat doe je als dit wegens de lockdown-maatregelen rondom corona geen promotie voor de stad kan maken? Op donderdag 16 september a.s. gaan we op bezoek bij Marc Meeuwis, directeur Citymarketing Tilburg. Hij gaat ons het verhaal vertellen over hoe zijn organisatie creatief heeft moeten omdenken tijdens de corona-lockdown. Citymarketing kon de stad bijna een jaar niet promoten. Hoe hebben ze ervoor gezorgd dat Citymarketing en MakeitinTilburg van waarde bleef voor de stad? Welke concepten zijn ontwikkeld om door de crisis heen te komen? En welke concepten en ideeën zijn ontwikkeld om in te zetten nu iedereen weer naar buiten gaat - op zoek gaat naar ontspanning, kunst, cultuur en events. Wat verwacht Marc van de toekomst? Gaat Tilburg zijn plek als toeristenstad veroveren en wat hebben we daar voor nodig? Vanuit het thema: 'Van netwerken naar samenwerken' heeft Marc ook goede voorbeelden die hij graag met de JOST-leden wil delen. En hier zullen we tijdens dit bedrijfsbezoek ook zelf mee aan de slag gaan. En uiteraard is er aan het einde van de bijeenkomst de mogelijkheid om te netwerken, onder het genot van een drankje en een kleine snack.
Deze bijeenkomst is ook zeer interessant voor ondernemers die nog geen lid van JOST zijn. Mocht je deze in netwerk kennen, die (nog) geen lid van JOST zijn voor wie deze bijeenkomst ook interessant kan zijn, neem ze dan mee als introducé. Laat ze dan nog wel even aanmelden via onderstaande knop. Praktische informatie Datum: donderdag 16 september 2021 Tijd: 15:45 uur tot 18:00 uur Locatie: PARK - Platform for visual Arts - Wilhelminapark 53, 5041 ED Tilburg Extra opmerking: Ook tijdens deze bijeenkomst gelden de algemene coronamaatregelen, zoals 1,5m afstand, zodat we veilig kunnen netwerken. P.S. Aanmelden voor dit evenement kan ook in de SMARTER app! Gebruik jij deze al? |