Categorie:   Betalingen en facturen

https://www.e-act.nl/help/index4?id=13846
Kan ik een factuur wijzigen?

Het is mogelijk om niet-betaalde factuurgegevens te wijzigen en de factuur opnieuw te genereren.

1. Ga naar menu Shop |Bestellingen
2. Zet het filter op Factuurnummer en type het factuurnummer in, klik dan op het vergrootglas om te zoeken
3. Open de bestelling door op het potlood icoon te klikken
4. Ga naar eerste tab Klantgegevens: hier kun je de gegevens wijzigen. Klik op Bewaren.
5. Zoek nu de bestelling opnieuw op en klik op het blauwe i-icoontje in de betreffende rij
6. Klik nu op de knop Hergenereer factuur en vervolgens op Download factuur
7. Je kunt de gedownloade factuur mailen naar de relatie.

De aanpassingen die je hier maakt, gelden alleen voor deze bestelling. Moeten de gegevens van de relatie zelf ook aangepast worden? Ga dan op een ander moment naar de relatie van deze bestelling en wijzig de gegevens daar.
 
Terug